Оплата і доставлення
Оплата товарів
Ви можете сплатити покупки, зроблені в інтернет-магазині promenu.ua, будь-яким зручним для вас способом. Ціна товару на сайті зазначається за одиницю (1 шт., 1 набір, 1 пакування тощо) й не враховує вартість доставлення. Оберіть свій спосіб оплати:
Банківською картою (Visa, Mastercard).
- Оплата здійснюється з допомогою Liqpay під час оформлення замовлення. Зарахування коштів відбувається миттєво, тож вам залишається підтвердити адресу доставлення нашому менеджеру інтернет магазину.
Готівкою або карткою в одному з роздрібних магазинів мережі ProMenu.
- Даний вид оплати проводиться під час самовивозу товару з магазину ProMenu.
Післяплатою
- Ви можете оплатити ваше замовлення при отриманні, попередньо оглянувши та перевіривши у відділенні компанії-вантажоперевізника ( Нова Пошта)
- Ви не сплачуєте комісію за післяоплату- витрати за переказ коштів бере на себе Promenu
Безготівковий розрахунок (для юридичних осіб за необхідності рахунку-фактури)
- Після узгодження замовлення менеджер інтернет-магазину promenu.ua надішле зручним для вас способом рахунок-фактуру, сплатити який ви зможете в будь-якому банку.
Доставлення товару
Крім самовивозу з магазинів, доставлення товару здійснюється наступними способами:
- Нова Пошта
Ми цінуємо ваш час, тому працюємо лише з надійною кур’єрською службою. Завдяки цьому ваші замовлення приїдуть швидко, безпечно та у зручний для вас спосіб. Перед відправленням товару наші менеджери узгодять з вами зручний для вас спосіб доставлення. Терміни доставляння уточнюйте, будь ласка, у менеджерів в індивідуальному порядку.
Вартість доставлення у всі міста та населені пункти України оплачує покупець згідно з тарифами перевізника (включаючи додаткові послуги перевізника, такі як 35 грн за адресний забір товару). За умови замовлення на суму від 4000 грн доставлення безоплатне.
Шановні покупці! Перш ніж надіслати вам товар ми ретельно перевіряємо кожну одиницю на цілісність, наявність браку, пошкоджень та повну комплектацію.
ВАЖЛИВО! Щоб ви залишилися повністю задоволені покупкою, просимо перевірити товар до моменту оплати: переконайтеся в цілісності упаковки, відсутності подряпин, сколів, тріщин чи вм’ятин, а також у повній комплектності замовлення.Ваш підпис в акті приймання-передачі підтверджує, що вас повністю влаштовує вигляд, якість та комплектність отриманого товару. Звертаємо увагу: після підписання акта звернення щодо зовнішніх пошкоджень або відсутності складових частин, на жаль, не розглядаються.
Як повернути/обміняти товар неналежної якості читайте в розділі «Гарантія та повернення».
Дякуємо, що обираєте ProMenu
Вдалих вам покупок!