Гарантія та повернення
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ: ЯКЩО ВИ КУПУВАЛИ ТОВАР ОНЛАЙН ТА ОТРИМУВАЛИ ЗАМОВЛЕННЯ КУР’ЄРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ
Товар, куплений в нашому інтернет-магазині, який не підійшов за якимись причинами та не був у вжитку, можна повернути протягом 14 днів з моменту його покупки (відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Які документи потрібні для повернення товару?
- Заповнений бланк заяви-накладної, що додається до замовлення або який можна звантажити з нашого сайту тут
- Оригінал гарантійного талона (якщо він був у комплекті з товаром)
Ми зможемо прийняти ваше повернення за умови, що:
- З моменту купівлі пройшло не більш ніж 14 днів
- У вас є накладна
- Товар не був в експлуатації й не втратив товарного виду або споживацьких властивостей
- Не ушкоджене оригінальне пакування або ярлики (правильне акуратне відчинення картонного пакування не вважається за пошкодження)
- Товар не належить до переліку товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з Постановленням Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.:
- продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети самогігієни
- парфумерно-косметичні вироби, товари в аерозольному пакуванні
- дитячі іграшки м’які, дитячі іграшки гумові надувні
- рукавички, рукавиці
- предмети особистої гігієни (леза, зубні щітки, масажні щітки, шпильки, бігуді для волосся та інші аналогічні товари)
- інструменти для манікюру і педикюру
- тканини, тюлегардинні та мереживні полотна
- постільна білизна
- товари для немовлят
- друковані видання (книги, журнали та ін.)
- інші товари, зазначені в повному переліку
Перевірка якості та комплектності товару під час приймання
Перш ніж відправити вам товар, ми ретельно перевіряємо кожну одиницю на предмет цілісності, браку, пошкоджень і комплектності. Здійснюйте перевірку цілісності пакування, комплектності та зовнішнього вигляду товару на наявність сколів, подряпин, тріщин, вм'ятин або інших пошкоджень ДО моменту оплати в присутності співробітника кур'єрської служби. Ваш підпис в акті прийняття-передання означає, що вас повністю влаштовує товарний вигляд і комплектація отриманого товару. На жаль, після підписання вами акту прийняття-передання ми не зможемо прийняти ваші претензії щодо зовнішніх дефектів і некомплектності замовлення.
Повернення товару із прихованим дефектом/браком
Для повернення товару з прихованим дефектом/браком вам потрібно оформити рекламаційний акт. Для правильного оформлення рекламації, будь ласка, зверніться до нашого продавця-консультанта в будь-якому нашому магазині (адреси магазинів указані тут) або до оператора гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204.
Повернення побутової техніки
Для повернення вживаної побутової техніки вам потрібно надати гарантійний талон, який додавався до приладу, а також висновок сервісного центру-партнера. Для отримання висновку вам потрібно звернутися в один з сервіс-центрів, зазначених у вашому гарантійному талоні. Адресу потрібного сервісного центру ви також можете уточнити в операторів нашої гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204.
Якщо ваш прилад не був у вжитку, у зв'язку із сервісним центром нема потреби. Ви можете оформити повернення за звичайною процедурою в нашому магазині.v
На жаль, якщо ваш прилад був у вжитку, ми не зможемо прийняти повернення без висновку сервісного центру та гарантійного талона на прилад.
Примітка: Повернення побутової техніки виробників KitchenAid і Smeg здійснюється тільки в офіційних сервісних центрах KitchenAid і Smeg (адреси центрів технічного обслуговування наведені у вашому гарантійному талоні, а також ви можете уточнити адресу в операторів нашої гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204).
Обмін товару
Якщо ви хочете обміняти придбаний товар на інший, ви можете купити потрібний вам товар у нас в магазині або в інтернет-магазині, а товар, який вам не підійшов, можете повернути нам за звичайною процедурою повернення.
Як повернути товар?
Ви можете повернути товар, куплений онлайн, будь-яким з наступних способів. Відправити нам товар кур'єрською службою Міст Експрес або Нова Пошта (виклик кур'єра або з будь-якого відділення кур'єрської служби). Щоб ми змогли обробити ваше повернення якомога швидше, будь ласка, надсилайте повернення на адресу магазину-відправника (він вказаний у накладній, яка додавалася до онлайн-замовлення, і в документі кур'єрської служби. Також його можна уточнити у наших операторів гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204).
Важливо:
- У разі відправлення товару кур'єрською службою обов'язково прикладіть до товару заповнений бланк заяви-накладної, який додавався до замовлення. Якщо ви втратили бланк заяви, ви можете завантажити його тут.
- При поверненні товару належної якості вартість пересилання повернення сплачує клієнт за тарифами кур'єрської служби.
- При поверненні товару з дефектом/браком (рекламаційний випадок) наш магазин бере на себе витрати на пересилання повернення. Для коректного оформлення рекламації, будь ласка, зв'яжіться з нашими операторами гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204.
- Принести товар до того магазину, з якого його відвантажили (адреси магазинів указані тут). При поверненні через магазин вам потрібно прикласти до товару самостійно заповнений бланк заяви-накладної. Ви також можете оформити таку заяву прямо в магазині (для цього вам потрібні будуть паспортні дані).
Як вам будуть повернені кошти?
Гроші будуть повернуті на ту платіжну карту, дані якої будуть вказані вами в заяві-накладній, після отримання та обробки повернення магазином-відправником.
Важливо: якщо ви отримували товар кур'єрським доставленням і робите повернення через магазин, ми зможемо повернути вам гроші тільки переказом на платіжну карту.
Це означає, що ми не зможемо вам повернути гроші готівкою відразу в момент повернення товару безпосередньо в магазині – ми перерахуємо вам кошти на карту, яку ви вказали у заяві на повернення.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ: ЯКЩО ВИ КУПУВАЛИ ТОВАР В МАГАЗИНІ ЧИ ЗАБИРАЛИ ОНЛАЙН-ЗАМОВЛЕННЯ САМОСТІЙНО З МАГАЗИНУ
Товар, куплений в наших магазинах, що не підійшов з яких-небудь причин і не був у вжитку, можна повернути протягом 14 днів з моменту його покупки (відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Які документи потрібні для повернення товару?
- Чек/документ, що підтверджує покупку
- Паспорт/інший документ, що засвідчує особу
- Оригінал гарантійного талона (якщо він додавався до товару)
- Якщо ви оплачували товар платіжною карткою - платіжна карта і термінальний чек
Ми зможемо прийняти ваш повернення за умови, якщо:
- З моменту купівлі пройшло не більш ніж 14 днів
- У вас є накладна
- Товар не був в експлуатації й не втратив товарного виду або споживацьких властивостей
- Не ушкоджене оригінальне пакування або ярлики (правильне акуратне відчинення картонного пакування не вважається за пошкодження)
- Товар не належить до переліку товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з Постановленням Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.:
- продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети самогігієни
- парфумерно-косметичні вироби, товари в аерозольному пакуванні
- дитячі іграшки м’які, дитячі іграшки гумові надувні
- рукавички, рукавиці
- предмети особистої гігієни (леза, зубні щітки, масажні щітки, шпильки, бігуді для волосся та інші аналогічні товари)
- інструменти для манікюру і педикюру
- тканини, тюлегардинні та мереживні полотна
- постільна білизна
- товари для немовлят
- друковані видання (книги, журнали та ін.)
- інші товари, зазначені в повному переліку
ВАЖЛИВО!
Повернення товару з прихованим дефектом/браком
Для повернення товару з прихованим дефектом/браком вам потрібно оформити рекламаційний акт. Для правильного оформлення рекламації, будь ласка, зверніться до нашого продавця-консультанта в будь-якому нашому магазині (адреси магазинів указані тут) або до оператора гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204.
Повернення побутової техніки
Для повернення вживаної побутової техніки вам потрібно надати гарантійний талон, який додавався до приладу, а також висновок сервісного центру-партнера. Для отримання висновку вам потрібно звернутися в один з сервіс-центрів, зазначених у вашому гарантійному талоні. Адресу потрібного сервісного центру ви також можете уточнити в операторів нашої гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204.
Якщо ваш прилад не був у вжитку, у зв'язку із сервісним центром нема потреби. Ви можете оформити повернення за звичайною процедурою в нашому магазині.
На жаль, якщо ваш прилад був у вжитку, ми не зможемо прийняти повернення без висновку сервісного центру та гарантійного талона на прилад.
Примітка: Повернення побутової техніки виробників KitchenAid і Smeg здійснюється тільки в офіційних сервісних центрах KitchenAid і Smeg (адреси центрів технічного обслуговування наведені у вашому гарантійному талоні, а також ви можете уточнити адресу в операторів нашої гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204).
Обмін товару
Якщо ви хочете обміняти придбаний товар на інший, ви можете купити потрібний вам товар у нас в магазині або в інтернет-магазині, а товар, який вам не підійшов, можете повернути нам за звичайною процедурою повернення.
Як повернути товар?
- Найзручніший і швидкий спосіб повернути товар, куплений або отриманий самовивозом в магазині, це принести його саме в той магазин, в якому ви його купили. Заява на повернення ви зможете оформити безпосередньо в магазині або оформити самостійно, завантаживши його тут. Нагадуємо, що для оформлення повернення в магазині вам потрібно мати при собі чек на товар і документ, що засвідчує особу. Якщо ви сплачували покупку платіжною карткою, вам також потрібно мати при собі цю карту і термінальний чек.
- Ви можете також здати товар в будь-якому іншому магазині нашої мережі, однак для проведення повернення грошей вам в будь-якому випадку потрібно буде відвідати саме той магазин, в якому ви зробили покупку.
Як будуть повернуті гроші?
- Якщо ви оплачували покупку через касу магазину, ми повернемо вам гроші через касу цього ж магазину при оформленні заяви на повернення.
- Якщо ви оплачували покупку платіжною карткою, гроші будуть повернуті на цю ж карту.